گردشگری

» رنج گردشگری از ضعف تبلیغات

سلام خدمت مخاطبين سایت گردشگری در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

تاریخ انتشار خبر :شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به اینکه باید نگاهمان به دکوری بودن صنایع‌دستی را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: «باید تولیداتمان در مسیر استفاده قرار گیرد و بتوانیم از آن در کارهای روزمره بهره ببریم.»‌
رنج گردشگری از ضعف تبلیغات

محمد خیاطیان با بیان اینکه باید تلاش کنیم حمیت درون‌سازمانی را تقویت و با ایجاد فهم مشترک بتوانیم در حوزه توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌پیش برویم، عنوان کرد: «امروز این امکان وجود دارد که بتوانیم انتظارات بخش خصوصی از تخصیص تسهیلات را عملیاتی کنیم و باید بیش‌ازپیش از قابلیت‌های بخش خصوصی بهره ببریم.» این مقام مسوول با اشاره به اینکه اگر بخش خصوصی نباشد نمی‌توانیم قدمی برداریم، تصریح کرد: «اگر امروز در بحث گردشگری ضعف داریم، مشهود است این ضعف نشات گرفته از ضعف حوزه تبلیغات ماست و نتوانسته‌ایم ظرفیت‌های گردشگری خود را به‌خوبی به جهانیان نشان دهیم.» معاون توسعه مدیریت سازمان با بیان اینکه منابع موردنظر برای تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری را تامین می‌کنیم، افزود: «تولیدات صنایع‌دستی کشورمان هنوز کاربردی نیست و نتوانسته‌ایم این تولیدات را به فرهنگ تبدیل کنیم.»
منبع:دنیای اقتصاد



شما مخاطبين عزيز سايت گردشگری از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

سایت گردشگری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

برچسب ها